Gluteenivaba hirsijahu (mahe) 700g

2.50 Koos käibemaksuga

Gluteenivaba hirsijahu on õrnkollase värvusega ja  selle kasutamine annab küpsetistele mõnusalt õhulise ja kerge tekstuuri. Hirsijahu on hea kombineerida riisijahu ja tärklisega.

Kirjeldus

Gluteenivaba hirsijahu

Gluteenivaba hirsijahu on õrnkollase värvusega, selle kasutamine annab küpsetistele mõnusalt õhulise ja kerge tekstuuri. Hirsijahu on hea kombineerida riisijahu ja tärklisega. Nonna gluteenivaba hirsijahu on pärit Saksamaalt, sertifitseeritud gluteenivabast ettevõttest.

  • gluteenivaba
  • on tähtis energia-, valgu-, vitamiinide ja toiteelementide allikas
  • ideaalne väikelapsele hommikupudruks (vispliga segades)
  • sobib veganitele
  • tooraine on kasvatatud keskkonnasõbralikult
  • mahetoode

Kohupiimakoogi retsept:

Põhi                                                              Täidis
80 g hirsijahu                                                3 muna
80 g täisterariisijahu                                   100 g suhkrut
25 g kakaopulbrit                                          2 tl vaniljesuhkrut
120 g suhkrut                                                 500 g kohupiima
75 g võid või gheed                                       100 g hapukoort
1 kanamuna                                                   20 g kartulitärklist
1 laim

Täidise jaoks vahusta munad vanilje- ja suhkruga ning lisa hapukoor, kohupiim, tärklis ja 1 laimi mahl. Sega omavahel jahud, kakao ning suhkur ja näpi koos või ja 1 munaga ühtlaseks puruks. Pool purust vajuta koogivormi põhjale ning vala sellele kohupiimamass. Raputa peale ülejäänud puru. Küpseta 190°C ahjus kuni 50 min. Lase koogil enne sööma asumist jahtuda!

Toiteväärtus 100 g kohta:

energia 352/1470 kCal/J;
rasva 1,7 g, millest küllastunud rasvhapped 0,2 g;
süsivesikud 75 g, millest suhkrut 1,7 g;
kiudained 3,5 g
valku 5,8 g;
sool 0,02 g.

Koostisosad: hirss*.
*mahepõllumajandus

Päritoluriik: Saksamaa, sertifitseeritud gluteenivabast ettevõttest.

Sulle võib meeldida ka…